Du kan søge erstatning på vegne af dig selv eller en anden. Du kan ansøge digitalt med dit MitID eller udfylde og sende et ansøgningsskema.
Start ansøgningen online
Ansøgningsskemaet indeholder spørgsmål om:
Dokumenter, du med fordel kan have fundet frem, før du søger:
Når du har søgt, indhenter vi alle relevante oplysninger. Vi kontakter dig, hvis vi mangler oplysninger.
30 minutter er gennemsnitstiden, det tager at udfylde ansøgningsskemaet.
Du behøver ikke udfylde hele skemaet med det samme. Du kan altid afbryde og vende tilbage til ansøgningsskemaet inden for 30 dage.
Vi får mange ansøgninger i øjeblikket.
Lige nu tager det i gennemsnit 9 måneder, før du får en afgørelse fra os.
Ring til os på telefon 3312 4343.
Telefontid alle hverdage mellem klokken 9:30 og 15:00.
Se om det giver mening for dig at søge erstatning ved at besvare nogle spørgsmål om dit forløb.
Prøv guiden
Sundhedspersoner kan ansøge på vegne af patienten online eller ved at udfylde et ansøgningsskema.
Find ansøgningsskemaer til sundhedspersoner
HovednummerI tvivl om, hvordan du søger erstatning? Ring alle hverdage kl. 9.30-15.00.Telefon: 33 12 43 43
SkadelinjenI tvivl om du har fået en skade? Ring og få råd og vejledning alle hverdage kl. 9.30-15.00.Telefon: 33 17 95 43
Prøv erstatningsguiden, inden du søger.
Gå til guiden
Vi bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til optimering af brugervenlighed og sikkerhed. Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke ved at klikke på linket ”Cookies” i bunden af siden.Læs vores cookiepolitik