Kontakt

Ring til os på telefon 33 12 43 43 alle hverdage kl. 9.30-15.00.

Skriv en e-mail til pebl@patienterstatningen.dk.

Send sikre e-mails til Patienterstatningen

Hvis du vil skrive til os om fx dit helbred eller andre følsomme oplysninger, skal du kontakte os via en sikker digital postkasse.

Login ind med MitID i Digital Post på Borger.dk

Hvis du har en erstatningssag i gang, kan du benytte Patienterstatningens digitale sagssystem Netservice:

Log ind med MitID på Patienterstatningens digitale sagssystem Netservice

Personligt fremmøde

Patienterstatningen er åben for personligt fremmøde kl. 9.30-15.00 på vores kontorer i København og i Odense.

Hvis du vil skrive til os om din sag, kan du sende en besked via vores digitale sagssystem Netservice. Det er nemt og sikkert.

Hvis du ikke benytter Netservice, kan du sende os en mail med følsomme oplysninger, for eksempel CPR-nr, som sikker mail via e-boks.

Du sender en sikker mail via e-boks og ved at logge ind med NemID / MitID. Klik på "skriv ny post" og vælg Patienterstatningen som modtager, og skriv din besked.

Har du spørgsmål om Patienterstatningens håndtering af personoplysninger, kan du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver chefkonsulent Peter Jakobsen. Skriv til dpo@patienterstatningen.dk

Læs mere om databeskyttelse

Har du spørgsmål omkring udbetalingen af erstatning?

Så skal du kontakte den region eller forsikringsselskab, der skal udbetale erstatning til dig.

Oversigt med kontaktinformationer på dem, der udbetaler erstatning

 

Brug for hjælp?

Hovednummer
I tvivl om, hvordan du søger erstatning? Ring alle hverdage kl. 9.30-15.00.
Telefon: 33 12 43 43

Skadelinjen
I tvivl om, hvorvidt du er blevet påført en skade?
Ring og få råd og vejledning alle hverdage kl. 9.30-15.00.
Telefon: 33 17 95 43

Bør du søge erstatning?

Prøv erstatningsguiden, inden du søger.

Gå til guiden